جمعه 3 آبان 1392برچسب:, :: ::  نويسنده : رامین و همسرش


نمیتوان اسم این حرکت را چه گذاشت و ما فناورها به شما خواهیم گفت چه عمل مخفیانه ای پشت این ... وجود دارد منتظرید بدانید که اینبار فناور چه چیزی را مورد نظر قرار داده و ما هم شما را منتظر نمی گذاریم/ در سطح شهرها جدیدا دیده اید خودروها را ... که در قسمت رکاب درب جلوی خود عکس کشورهای مختلف مانند ایتالیا-فرانسه-را بصورت تیزر کوچک می چسبانند وباب شده شاید بگید این اسپرت کردن خودرو هست ولی باز زود قضاوت نکنید اولین سوال؟ چرا کشورهای دیگری نیستند - آیا با این عمل میخواهند این دو کشور را ناچیز جلوه دهند یا خیر معلوم هست خیر- یا در پی آشنایی مردم ایران با دو پرچم تقریبا شبیه به هم هستند هر دو سه رنگ دارند هردو دارای خطهای موازی و درسفید و قرمز مشترک هستند حالا با این همه تعاریف شما این عمل بدون برنامه ریزی از قبل تعبیر می کنید قضاوت با شما.
فناور



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



فناوری و دیجیتال
مطالب بروز از فناوری و دیجیتال
فناور جوان تقدیم میکند

http://fanavar.fay.ir/ با سلام خدمت تمام ایرونی های عزیز- بعد از مدتها مجالی دست داد تا دوباره درخدمت شما عزیزان باشیم چون بتوانیم به نوعی نیازهای فناوری ودیجیتالی شما را به نوعی باز خورد مثبتی بگیرد. برای بهتر دیده شدن فناور فونت unicode-ft8 را انتخاب کنید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فناوری و دیجیتال و آدرس fanavar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان