دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : رامین و همسرش

4 بهمن تماشا و سلامت... 

طبق سابقه ای که شبکه های دیجیتال در سراسری شدن دارند ، همگی در روز چهارشنبه که جلسه هیئت دولت است افتتاح و سراسری شدند...با توجه به اینکه این چهارشنبه (۲۷دی)سپری شد و شبکه سلامت و تماشا سراسری نشدند و از قبل اعلام شده بود که پس از اتمام ماه صفر سراسری می شوند و همچنین با نزدیک شدن به ایام خجسته هفته وحدت و دهه فجر و ۹ربیع الاول می توان استنباط کرد که چهارشنبه جاری (یا شاید هم چهارشنبه هفته بعد) این دو شبکه افتتاح و سراسری خواهند شد.

استانیها



دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : رامین و همسرش

  پیری تمام شد

 

 این دستاورد می‌تواند به موهای سفید بطور دائمی یک رنگ قهوه‌ای را ارائه کند.این فرایند شامل غرق کردن موهای سفید در یک محلول از ترکیب طلای کلروآریک اسید، هیدروکسید کلسیم و آب مقطر بوده که آنها را به رنگ شفاف طلایی درآورده و سپس به رنگ قهوه‌ای تیره در می‌آیند.این محققان با استفاده از یک میکروسکوپ الکترونی تائید کردند که ذرات درون هسته مرکزی قشر مو شکل می‌گیرند و حتی پس از چندین بار شست‌وشو نیز رنگ مو تغییر نمی‌کند.این ذرات که حدود 40 هزار تا 60 هزار بار باریک‌تر از عرض موی انسان هستند، همچنین باعث درخشش قرمزی مو در زیر نور آبی می‌شوند که کاربرد دیگر این دستاورد به عنوان یک ریزحسگر برای نمکهای فلزی را به نمایش می‌گذارد.نتایج این یافته علمی در مجله Nano Letters منتشر شده است. 

ایسنا



فناوری و دیجیتال
مطالب بروز از فناوری و دیجیتال
فناور جوان تقدیم میکند

http://fanavar.fay.ir/ با سلام خدمت تمام ایرونی های عزیز- بعد از مدتها مجالی دست داد تا دوباره درخدمت شما عزیزان باشیم چون بتوانیم به نوعی نیازهای فناوری ودیجیتالی شما را به نوعی باز خورد مثبتی بگیرد. برای بهتر دیده شدن فناور فونت unicode-ft8 را انتخاب کنید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فناوری و دیجیتال و آدرس fanavar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان