شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : رامین و همسرش

تماشا و سلامت نخواستیم

در چند روز اخیر قرار شد که در 4 بهمن قول رسانه ملی قول شود و شبکه های دیجیتال تماشا و سلامت به صورت رسمی افتتاح شود یعنی در سراسر کشور عزیزمان گسترش یابد علاوه بر اینکه این شبکه ها نیامدند در اقدام عجیب دیگری رسانه ملی آقای دارابی گفته که تا پایان سال 10 شبکه جدید دیگر محتوایی به بسته های دیجیتال اضافه می شود لازم بذکر است که به نقل خودشان این شبکه ها بصورت رسمی افتتاح می شوند قضاوت با شما.!!

فناور



شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : رامین و همسرش

سلطان توئیتر؟

جاستین بیبر، خواننده نوجوان و سرشناس جهان به عنوان سلطان توئیتر انتخاب شد. آمارهای منتشر شده از سوی شبکه اجتماعی توئیتر نشان می‌دهد که شمار دنبال‌کنندگان جاستین بیبر، خواننده ۱۸ ساله کانادایی در توئیتر به ۳۳ میلیون و ۳۳۰ هزار نفر رسیده است و به این ترتیب وی محبوبترین فرد در شبکه اجتماعی نام گرفته است. جاستین بیبر در سال گذشته میلادی از سوی نشریه فوربس به عنوان سومین سلبریتی با نفوذ جهان انتخاب شد.

ایتنا



شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : رامین و همسرش

بجای سیب زمینی عتیقه نصیبشان شد

شی های عتیقه در زمینی زراعی کرمان توسط مالک این زمین کشف شد که در حال برداشت محصول سیب‌زمینی بود.  وی افزود: نیروهای یگان حفاظت شهرستان بافت پس از انجام یکسری تمهیدات اطلاعاتی و عملیاتی توانستند این اشیا را که شامل 37 سکه ناصرالدین شاه قاجار، یک سکه محمدعلی شاه، سه سکه احمد شاه قاجار، 11 سکه مظفرالدین شاه قاجار، یک عدد ظرف مفرغی درب‌دار و یک ظرف سفالی کشف کنند.

آرمان



فناوری و دیجیتال
مطالب بروز از فناوری و دیجیتال
فناور جوان تقدیم میکند

http://fanavar.fay.ir/ با سلام خدمت تمام ایرونی های عزیز- بعد از مدتها مجالی دست داد تا دوباره درخدمت شما عزیزان باشیم چون بتوانیم به نوعی نیازهای فناوری ودیجیتالی شما را به نوعی باز خورد مثبتی بگیرد. برای بهتر دیده شدن فناور فونت unicode-ft8 را انتخاب کنید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فناوری و دیجیتال و آدرس fanavar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان